Sunday, May 16, 2010

kisah erotik masa bujang yang cilanat.




Nota: Perhatian: entry ini menceritakan pengalaman penulis bersama perempuan dan girlfriends yang suatu masa dulu mewarnai,menghantui,menjahanam dan menghancurkan life penulis. sebahagian perkataan agak kesat dan kasar. kandungannya juga berbaur seksual yang agak pekat. budi bicara pembaca diharapkan dalam melayari kisah jahanam ini.





Memori 1: lili, gadis Bidayuh yang seksi.


lili masa tu umur 18 tahun. tahun 2003, aku kenal minah ni. badan dia kecil molek. mukapun comey.dia hantar sms kat aku nak kenal lepas aku terserempak dekat jalan conlay. Malam tu aku gersang siot pasal awek aku dah tak ade. lili hantar sms katanya "i love u". Aku pun apa lagi hormon miangpun kembali beraja.

Aku susun date ngan lili. kami bertemu di ampang point. Kami main bowling dan minum sepam dua. Lili malu-malu. aku tambah gatal.date pertama simple, pengenalan yang sweet sangat.

setiap hari kami berbalas sms dan selalu bercumbu rayu dalam talian. maklumlah dah jiwang karat.

Lili asal Sarawak. gadis Bidayuh mixed cina. beragama Kristian dan adik-beradiknya ska berkawan ngan orang melayu. Aku jadi balak impiannya. dan aku beruntung kerana dapat awek comey tahap meleleh.

Hari-hari berikut kami bertambah rapat dan berani. Masa hantar Lili balik, Lili cium aku depan pak guard gate. Pak guard gate tu India. Dia buat bolayan je. Mungkin di kawasan kondo tu dah biasa agaknye adegan begitu. berdecit air liur aku dan lili. dia ucap lagi kata-kata keramat tahap lelaki jadi bodoh-bodoh lembu, "i love U". Aku balas balik, "i love u tooooo". balik rumah aku tak lelap tidur, manis bibir dan air liur lili terkenang-kenang je. rasa macam tak mau kumur mulut, sayang sangat dengan aroma bibir gadis genit ni.

hari-hari lain bertambah rapat. aku bercumbu dengan lili di kondo, di tepi kolam renang. french kiss tak hengat. Lili elus-elus tengkuk aku. adik aku mengetar-ngetar jugak dibuatnya. tangan nakal aku merapay mengelus peha lili yang gebu dan licin tu. kami hanyut dalam asmara. cheh...romantis siot!!!

suatu malam,lili tinggal sorang di rumah. dia call aku. aku meluru ke kondonya. kami nonton tv. lili kendian tu ajak nonton video. aku ikut je. video yang lili pasang memula tu citer biasa iaitu citer, 'i know what you did last summer'. aku dah tengok citer tu dan aku cakap aku dah jemu. Lili kendia tutup lampu, aku heran nak nengok citer lain katanya. dia ambik vcd yang takde cover. dia pasang. mak akih...vcd seks.ketika mata aku terpaku pada screen tv, lili menanggal satu persatu pakaiannya dan terus berbogel. aku jadi gugup. jantung aku macam kuda berlari lajunya. lili betul-betul berada didepan aku.

lili cium aku ngan rakus. geram sangat macam tak penah jumpa jantan. dia gigit leher aku. aku stim tak hengat dan adik aku mencacak macam roket DAP.aroma berahi tubuh lili menusuk hidung aku dan dia sekali lagi mengangkang ke arah aku. dalam samar cahaya tv aku lihat lubang keramatnya menggamit ke arah aku. malam tu aku hanyut bersama lili. suara erangan,dengusan dan keringat tubuh kami yang bersatu malam itu. aku lemas dalam asmara.

sejak itu kami sering seks. lili bagai dahaga seks yang terlalu. tak ingat aku berapa pancut satu malam aku lepas. ada di atas pusat, di celah peha, di atas pipi gebunya dan juga ke dalam mulutnya.aroma bau karipap lili melekat di muka aku. air keramat mengering di muka aku. bau yang hanyir dan manis itu membuat aku membenam hidung,muka dan mulut ke lubang keramatnya.terkemut-kemut rectumnya menahan geli lidah yang meneroka gua basah.

3 tahun kami bergelumang cinta dan hidup seks yang asyik. akhirnya aku dan lili berpisah. nafsu seks lili memuncak. lili sudah menjadi hamba seks yang keterlaluan. lili bergaul dengan ramai lelaki. pernah lili berhubung rapat dengan balak singh. lili dahaga seks nya semakin rakus. dia tinggalkan aku dan aku sedih. frustasi yang begitu bercampur perasaannya. aku sayangkan dia dan aroma tubuhnya masih lagi berbau hingga hari ini. bukan lagi seks yang gila itu, tetapi tulus hati. Aku juga menyesal dengan perlakuan aku kepada lili. Aku sudah jadi perosak seorang gadis dan aku telah pikul beban itu sampai hari ini.





memori 2:

Farah awek sentul chubby


farah menuntut di kolej. masa tu tahun 2005. aku kenal dia bila dia tegur aku di jalan tun razak. lokasinya rahsia.orangnya chubby dan erotis. gayanya sensual dan mengiurkan.

aku layan biasa pasal frustasi ngan lili belum habis lagi.farah bijak orangnya dia anak orang berada dan ramai kawan-kawannya menempel dan vouge gitu.

hari demi hari aku lekat ngan farah. farah lebih berani terus cium aku masa date pertama. farah juga jilat pipi aku dan leher. aku stim dibuatnya.

farah sukakan seks. itu kata-kata yang tak segan langsung dia lafazkan. suatu hari farah datang rumah aku dengan pakaian yang sendat seksi. buntut tunggiknya meliuk da dia tanpa malu-malu ajak masuk bilik.

farah ambil tangan aku dan diletak dikaripapnya. terasa kasar bulu-bulu lebatnya. aku usap dan farah merengus enak. aku gomol tubuh chubby farah dan farah suka diperlakukan begitu.

kami berbogel dan aku mengemudi dengan gagah. farah merengus dan bising mulutnya. farah suka diperlaku kasar ketika seks. dia agak ganas dan aku tak sedar sedapnya.


" ahhhh. iushhh..sdapnya sayang auhhh.."

'kuat lagi auhhh..kuat..auhh dalam..dalam lagi sedapnyeeee"


itulah rayu asmara yang masih terngiang di telinga aku.


apabila ejakulasi, farah laju saja menganga mulutnya. aku mengerang geli dan susu pekat menyimbah wajah erotisnya. farah gembira dan menjilat-jilat susu pekat yang masih bersisa di bibir zakaria.
setiap hari farah datng rumah. farah semakin ganas dalam seks. suatu ketika farah menyentah kasar durnya ke mukaku. Dilepaskan angin syahdu kehidungku. aku menutup hidung tapi ditamparnya aku, dia memaksa aku menghidu angin perutnya. dia ketawa bila melihat mataku berair menahan bau hebat itu. farah pernah juga kencing ke mukaku. dia memaksa aku menganga mulut dan meneguk air beer aslinya. terbatuk-batuk aku menelan.
aku diseksa dan disadis oleh farah. aku diikat tangan dan kaki ketika itu farah akan membuat aksi seks gilanya. farah pernah meliwat aku dengan dildo. sakit anus aku. nak jerit dah tak boleh. aku pernah nangis siot. farah terlalu buas walaupun dia sangat mengancam.
badan aku lebam-lebam dan sakit. farah pernah menyebat anu aku dengan penyapu. gila betul. oleh kerana selalu benar farah datang ke rumah. suatu hari aku pindah senyap-senyap dan tukar nombor henpon aku. kawan-kawan rumah aku apa peduli diorang dapat isap ganja aku terseksapun dibiarkan. aku lari dari rumah tu dan pindah ke destinasi yang tak diketahui. sejak itu farah terus hilang dari hidup aku dan seksaannya sehingga hari ini aku rasa macam nak mati.

No comments:

Post a Comment